تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

درخشان در گفتگو با مهر:
عبور از تراکتور ما را به قهرمانی نزدیک می‌کند!
سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به اینکه خوشبختانه تیمش برابر پارسه گرفتار شگفتی‌های جام حذفی نشد، گفت: بازی بسیار سختی با تراکتورسازی پیش رو داریم اما عبور از سد این تیم می‌تواند ما را به قهرمانی در جام حذفی نزدیک‌تر کند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پیروزی تیم فوتبال داماش برابر پارسه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان پارسه به دلیل اینکه برابر یک تیم لیگ برتری بازی می‌کردند، انگیزه بالایی داشتند و به همین خاطر کار سختی برابر آن تیم داشتیم. خوشبختانه اسیر و گرفتار شگفتی‌های جام حذفی نشدیم و با شکست دادن پارسه، به مرحله بعد صعود کردیم.

وی با بیان اینکه هادی سهرابی در زمین بد محل برگزاری مسابقه مصدوم شد اما به بازی با تراکتورسازی می‌رسد، افزود: روز پنجشنبه بازی بسیار سختی را با تراکتورسازی پیش رو داریم زیرا آنها هم شرایط خوبی در جمع لیگ دارند و هم برای موفقیت در این مسابقات برنامه دارند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: هدف‌ تیم ما هم قهرمانی در جام حذفی است و عبور از سد بزرگی به نام تراکتورسازی می‌تواند ما را به این هدف نزدیک‌تر کند. البته با توجه به شرایط جدول جام حذفی، درصورتیکه بتوانیم تراکتورسازی را شکست دهیم، کارمان برای حضور در جمع چهار تیم پایانی جام، ساده‌تر می‌شود.

وی در مورد محل برگزاری این بازی هم اظهار داشت: طی روزهای گذشته بارندگی زیادی را در شهر رشت شاهد بودیم، به همین دلیل زمین ورزشگاه سردار جنگل اصلا شرایط برگزاری مسابقه را ندارد و تا 99 درصد این مسابقه در ورزشگاه عضدی برگزار خواهد شد.

درخشان در پایان از صحبت کردن در مورد اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس و انتخاب یحیی گل‌‎محمدی به عنوان سرمربی این تیم امتناع ورزید و گفت: اجازه دهید در مورد پرسپولیس صحبت نکنم و تنها برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس